خبرگزاری کار ایران

در سالجاری برگزار می شود:

اجرای طرح ایمن‌سازی ادوات کشاورزی در روستاهای منتخب استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۸۶

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اجرای طرح ایمن سازی ادوات کشاورزی در روستاهای منتخب استان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، فریبرز مرادی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعلام این‌خبر گفت: در سال‌جاری طرح ایمن‌سازی ادوات کشاورزی در روستاهای منتخب استان گیلان برگزار می‌شود.

 وی در ادامه در خصوص اهداف طرح مذکور خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آگاهی عمومی مالکین ادوات کشاورزی در خصوص رعایت نکات ایمنی تردد در جاده‌ها و راه‌های روستایی ، رعایت ظرفیت مجاز و فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش روند بهره برداری از ادوات کشاورزی جهت جابجایی سرنشین از مهمترین اهداف اجرای طرح مذکور است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه تصریح کرد: کندی تردد ادوات کشاورزی، غیر منتظره بودن حضور آنها در سطح سواره رو برای کاربران جاده ای ناآشنا به منطقه ، عدم برخورداری ادوات کشاورزی از سیستم روشنایی مناسب ، علائم و تجهیزات بازتابنده نور جهت اطلاع و هوشیاری سایر کاربران جاده‌ای بویژه در شب، زمینه افزایش وقوع سوانح رانندگی و کاهش ایمنی در جاده‌ها می شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از سال 91 تاکنون نسبت به اجرای برنامه های آموزشی و تحت پوشش قراردادن بیش از2600 دستگاه ازادوات کشاورزی اقدام کرده است.

مرادی سپس با تاکید بر تاثیر آموزش مستمر در افزایش تردد ایمن کاربران جاده ها افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان همه ساله با توجه به میزان اعتبارات تخصیصی ضمن بررسی آمار تصادفات ادوات کشاورزی در سطح استان نسبت به تنظیم و اجرای برنامه‌های آموزشی جهت طرح ارتقای ایمنی تردد ادوات کشاورزی در روستاهایی که بیشترین آمار تردد ادوات کشاورزی را دارند اقدام می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز