خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح طرح گازرسانی به 12 روستای صعب العبور لنگرود

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۷۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از گازرسانی به 12 روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان لنگرود تا هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: برای گازرسانی به 12روستای پنو، ملاز گوابر، سوگوابر، لموش پشت، اشکان، کهلبون، فتحعلی گوابر، خرما، بندر محله، چالدشت، زرگوش و لاته در دو خوشه خرما و بلوردکان بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل گاز گیلان ادامه داد: تاکنون بیش از 30 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در این روستاها صورت پذیرفته و 56 انشعاب گاز نصب شده است.

 اکبر بیان کرد: هم اکنون 127 روستای لنگرود با جمعیتی بالغ بر 13 هزار 500 خانوار از نعمت گاز برخوردارند و بر طبق تعاریف وزارت نفت اگر بیش از 95 درصد سوخت شهرستانی از طریق گاز طبیعی تامین گردد آن شهرستان بعنوان شهرستان سبز بلحاظ گازرسانی معرفی می گردد و هم اکنون شهرستان لنگرود با پوشش صد درصدی خانوارهای شهری و 96 درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز، بعنوان یکی از شهرستان های سبز استان می باشد.

اکبر در خاتمه ابراز امیدواری کرد طبق برنامه ریزی‌های بعمل آمده و در صورت تأمین منابع مالی، تا پایان سال 97 با گازرسانی به 5 روستای دیگر، درصد بهره مندی روستایی این شهرستان به بالای 98 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز