خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیریت آب کشاورزی مطرح شد:

انتقاد فرماندار ماسال از تبعیض در تخصیص تجهیزات آبیاری

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۱۸

فرماندار ماسال با اشاره به نقش استخرهای کشاورزی در آبیاری مزارع و کاربردهای گردشگری، اظهار داشت: شهرستان ماسال دارای 35 استخر کشاورزی است که در این راستا اداره جهاد کشاورزی باید نسبت به لایروبی این استخرها برنامه ریزی و اقدام کند.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه مدیریت آب کشاورزی شهرستان با انتقاد از تبعیض در اختصاص تجهیزات حفاری بین شهرستان ها، گفت: در شرایطی که چندین دستگاه حفاری در اختیار برخی از شهرستان‌ها قرار گرفته، شهرستان ماسال از در اختیار داشتن یکدستگاه حفاری نیز محروم مانده است.

وی با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی سال جاری برای رفع مشکلات آب کشاورزی شهرستان اعتبار تخصیص خواهیم داد، افزود: بر همین مبنا باید اولویت و نیازهای آبی شهرستان از سوی ادارات ذیربط جهت تصویب در کمیته برنامه ریزی به فرمانداری اعلام شود.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم وجود آمار و اطلاعات دقیق جهت برنامه ریزی صحیح، خاطرنشان کرد: باید تجهیزات موجود آبیاری، تعداد انواع چاه های حفرشده،  تعداد سردهنه ها و تعداد پمپ ها به طور دقیق احصاء و گزارش شود.

عامر با اشاره به نقش استخرهای کشاورزی در آبیاری مزارع و کاربردهای گردشگری، اظهار داشت: شهرستان ماسال دارای 35 استخر کشاورزی است که در این راستا اداره جهاد کشاورزی باید نسبت به لایروبی این استخرها برنامه ریزی و اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز