خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال خبر داد:

پرداخت 14 میلیارد تومان تسهیلات به 97 طرح اشتغالزای ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۲۳

معاون فرماندار ماسال از معرفی 97 پروژه اشتغالزایی با اعتبار قریب به 140 میلیارد ریال به بانک‌های عامل شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، قربان خوشحال در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با بیان اینکه تاکنون 97 پروژه اشتغالزا در قالب طرح  اشتغال روستایی و طرح فراگیر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، گفت: این پروژه ها شامل طرح های گردشگری، کشاورزی، شیلات، صنعتی و خدماتی است که در مجموع قریب به 14 میلیارد تومان تسهیلات از بانک های عامل دریافت خواند کرد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی ادرات عضو کارگروه اشتغال در راستای تسریع در روند دیگر متقاضیانی که جهت دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: ادارات ذیربط باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف دیگر متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی اقدام کنند.
 
معاون فرماندار ماسال با اشاره به برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تصریح کرد: ادارات و بانک‌ها باید به صورت دقیق و شفاف گزارش عملکرد خود را در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی ارائه کنند و در صورت وجود هرگونه مشکل، آن را به صورت کتبی به دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان اعلام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز