خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ماسال تاکید کرد:

بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های ماسال جهت رونق تولید و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۳۵

امام جمعه ماسال در دیدار با فرماندار ماسال، بر لزوم بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان جهت رونق تولید و اشتغال و منویات مقام معظم رهبری در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار ماسال امروز در نشست صمیمانه با امام جمعه شهرستان ماسال با بیان اینکه در سال 95 با همت عالی دولت تدبیر و امید و همکاری ادارات و کارگزاران نظام در شهرستان شاهد خدمات بسیار خوبی در حوزه های مختلف امور زیربنایی و روبنایی، خدمات شهری، راه های روستایی، برق رسانی، گازرسانی،گردشگری  بوده ایم، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید  نیز با تلاش مضاعف ادارات شاهد، رشد تولید و اشتغال در سطح شهرستان،‌ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باشیم.

محمود قاسم نژاد با تبریک فرارسیدن سال جدید به امام جمعه و رؤسای ادارات شهرستان، اظهار داشت: رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان ماسال در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی، جهت شنیدن ارائه طریق ها  و رهنمودهای امام جمعه شهرستان به حضور ایشان شرفیاب شدند.

امام جمعه شهرستان ماسال در این نشست صمیمانه با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری،‌ افزود: تاکید مقام عظمای ولایت بر اقتصاد مقاومتی و نامگذاری چند سال متوالی به این نام نشان از اهمیت این موضوع دارد.

سید هادی موسوی، با ابراز امیدواری بر قطع وابستگی کشور به درآمدهای نفتی و افزایش سهم اقتصاد دانش محو، گفت:  از طریق تقویت اقتصاد مقاومتی می توان گامی ارزشمند در جهت بهبود معیشت مردم برداشت.

وی با بیان اینکه، تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی به معنای نفی زحمات دولتمردان نیست، اظهار داشت: در همه ی ادوار مختلف و دولت های گوناگون پس از انقلاب اسلامی خدمات و اقدمات خوبی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم صورت پذیرفته است، اما با وجود این زحمات،‌ کماکان فاصله با افق و چشم انداز مطلوب،‌ زیاد است.

امام جمعه ماسال با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان جهت رونق تولید و اشتغال و منویات مقام معظم رهبری در سال جدید،‌ تصریح کرد: به همان اندازه که در جامعه ی دینی باید برای مسائل معنوی و اخروی  مردم دغدغه داشت باید در قبال مسائل معیشتی و دنیوی آنها نیز پیگیر بود.

موسوی با اشاره به کمبودهای اقتصادی کشور و مشکلات اقتصادی  که دشمنان برای ما ایجاد کردند،‌افزود: با یک روحیه ی انقلابی و جهادی می توانیم  زمینه ی رونق تولید و اشتغال در کشور و شهرستان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز