خبرگزاری کار ایران

نصرتی:

برنامه‌های من در شهرداری رشت بلندمدت بود/ تصمیم سختی در زندگی گرفتم

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۵۹

چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت با دستور رسیدگی به استعفای شهردار رشت در تالار شورا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی در این جلسه با اشاره به اینکه امروز برای من روز خاص و با اهمیتی است، اظهار داشت: یکی از دلایل تصمیم من برای استعفا شرایط خاص شخصی و خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ ماه پیش با برنامه‌ریزی و با عشق و علاقه با وجود تمام سختی‌ها وارد مدیریت شهری و شهر رشت شدم، افزود: برای یک اقدام زیرساختی بلند مدت و با عشق و علاقه به شهر رشت آمدم.
 
شهردار رشت تصریح کرد: سعی کردیم با تمام شرایط سختی که برای شهرداری‌های کشور موجود بود کار ابتکاری انجام دهیم و از فرصت‌های رشت حداکثر بهره را ببریم.
 

نصرتی با اشاره به فرصت مناسب رشت در حوزه سرمایه گذاری بیان کرد: همیشه این فرصت به علت عدم امنیت سرمایه گذار به یک تهدید تبدیل می‌شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در دورانم در شهرداری رشت منعقد شد، گفت: ۱۰۷ سرمایه‌گذار به شهرداری مراجعه کردند و روز گذشته قرارداد ۱۰۰ کیلومتری فیبر نوری و نصب ۱۲۰ دوربین ثبت تخلف منعقد شد.

نصرتی راه‌اندازی اتاق شکوفایی، به روزرسانی کارخانه آسفالت، به روزرسانی حقوق کارکنان، تملک بلوار ۹۰ متری لاکان را از جمله اقدامات خود در شهرداری رشت عنوان کرد.

شهردار رشت اذعان داشت: ساختار سازمانی شهرداری و کار گروه ها منطبق بر شهرداری های کشور است.

وی با اشاره به اینکه نیت و هدف من در شهرداری رشت برنامه کوتاه مدت نبود عنوان داشت: اگر قصد برنامه کوتاه مدت داشتم به اقدامات نام برده نمی‌پرداختم.

نصرتی خاطرنشان کرد: اگر ضعفی در شهرداری موجود بود به مدیریت ارشد بر می‌گشت و تلاش کردم شرایط را تغییر دهم و البته آیتم‌هایی وجود داشت که بسیاری از آنها اداری نیست.

شهردار رشت در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم سختی در زندگی گرفتم و امیدوارم با تصمیمی که در آینده می‌گیرم همراهی خودم را نسبت به شهر و شهروندان خوب رشت نشان دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز