خبرگزاری کار ایران

در جلسه ای با حضور نماینده مردم رشت در مجلس انجام شد؛

بررسی وضعیت آب شرب 13 روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی بسته دیم بخش خشکبیجار

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۵۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: مجتمع آبرسانی روستایی بسته دیم در قالب طرح جامع آبرسانی به یکهزار روستای گیلان در بخش خشکبیجار احداث شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در جلسه با غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت گفت: مجتمع آبرسانی روستایی بسته دیم در قالب طرح جامع آبرسانی به یکهزار روستای گیلان در بخش خشکبیجار احداث شده است.

محبعلی رنج ور افزود: این مجتمع تامین کننده آب شرب 13 روستای منطقه است.

وی، با اشاره به وجود برخی مشکلات در تامین کمیّت و کیفیت مناسب آب آشامیدنی این روستاها، گفت: به منظور آبرسانی مناسب به این 13 روستا، در سال جاری عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ساخت یک باب مخزن ذخیره 1000 مترمکعبی آغاز می شود. 

وی افزود: در هفته آینده نیز طرح‌هایی به فوریت به منظور ارتقای کمیّت و کیفیت آب شرب این تعداد روستا اجرا خواهد شد. 

رنج ور همچنین از اهالی این روستاها خواست؛ الگوی صحیح مصرف آب را رعایت و از آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی استفاده نکنند. 

وی، از راه اندازی سیستم تصفیه فیزیکی آب روستای نوشر در روزهای آتی خبر داد و گفت: به منظور تقویت فشار آب شرب روستای رودپشت نیز 350 متر لوله گذاری اجرا می شود. 

بهزاد نیکو نماینده مجری طرح جامع آبرسانی به یکهزار روستای گیلان هم در این جلسه با اشاره به اینکه در قالب این طرح به 185 روستای شهرستان رشت آبرسانی خواهد شد، اظهار داشت: تاکنون 52 روستای این شهرستان در قالب طرح ملی آبرسانی به یکهزار روستای گیلان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شده اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز