خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت

مباحث آب در رشت منوط به همکاری مشترک آبفا و آبفار است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۲۹۹

فرماندار شهرستان رشت در تصفیه خانه مرکزی استان گفت: مباحث آب در شهرستان، منوط به همکاری مشترک آبفا و آبفار است.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در بازدید و جلسه نشست هم اندیشی که با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و در تصفیه خانه مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری مباحث آب در شهرستان، منوط به همکاری مشترک آبفا و آبفار است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بخشداران ما آمادگی کامل برای همکاری با آبفار دارند، افزود: آبرسانی به نواحی 8 و 9 شهرستان رشت که توسط آب و فاضلاب در حال انجام است، باید تسریع یابد و در اولویت قرار گیرد؛ این دو نواحی 12 روستا با حدود 2 هزار و 100 خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به ساماندهی دو رودخانه زرجوب و گوهررود، ادامه داد: باید برای این 12 نقطه یک برنامه منسجم داشته باشیم زیرا آنان از شهروندان ما هستند و نیازمند برخورداری از آب سالم است.

احمدی با اشاره به تصفیه خانه مرکزی رشت، تصریح کرد: اخیرا در دیدار با نوبخت، مسائل مربوط به تصفیه خانه مطرح شد که هنوز در خصوص خطوط انتقال تصمیمی گرفته نشده است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به مشکلات افت فشار آب در برخی نقاط شهر رشت، گفت: برای انجام پروژه رینگ همه ارکان شهرستان آمادگی کمک دارند.

احمدی بیان کرد: خطوط انتقال و شبکه‌های انتقال آب فرسوده هستند که این امر در هدررفت آب بسیار موثر است و همچنین کیفیت خوب آب را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز