خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر :

اداره مدیریت مدارس به صورت هیات امنایی مستلزم فرایند سازی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۱۷

سرپرست فرمانداری رودسر هر گونه تلاش برای اداره مدیریت مدارس به صورت هیات امنایی را مستلزم ایجاد سازو کارهای مناسب دانست.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر، تحقق این امر را منوط به فرایند سازی و مراحل واگذاری آن به صورت مدون و ضابطه مند ذکر کرد.

وی با بیان اینکه با اداره مدیریت مدارس به صورت هیات امنایی مخالفتی ندارم اظهار کرد:طبعا واگذاری این طرح ها و برنامه ها به بخش خصوصی می تواند فرایند امور را بهتر به جلو به پیش ببرد اما باید منطبق بر اعتماد سازی دو سویه باشد.

سرپرست فرمانداری رودسر در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت حفظ عفاف و حجاب را به عنوان یکی از اصول مهم در دین اسلام مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد :معتقدم رویکرد ما در این زمینه باید بیشتر بر مبنای روش های ارشادی، هدایتی و اقناعی باشد که طبیعتا اثر بخشی بیشتری دارد.

به گفته وی، شرایط ایجاب می کند که همه ما در حوزه هنجارهای اجتماعی و ارزش های اجتماعی توجه عمیق تری داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش رودسر هم در این نشست از عملیات اجرایی نوسازی دو واحد آموزشی در این شهرستان طی روزهای آتی خبر داد و از جمله آنها را تخریب و نوسازی مدرسه 12کلاسه فاطمیه عنوان کرد.

قربان احمدی اجرای این پروژه را در قالب پروژه مهر ذکر و مربوط به بهسازی مدارس دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اداره و مدیریت دو واحد آموزشی در این شهرستان در سال تحصیلی جدید به صورت هیات امنایی و مشارکتی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش رودسر به ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام تابستان در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره و از راه اندازی و گشایش 20پایگاه با مشارکت دو هزار دانش آموز در این کلاس ها خبر داد و افزود :دانش آموزان شرکت کننده در این کلاس ها در جهار رشته فرهنگی، قرآنی، ورزشی و علمی آموزش ها و مهارت های لازم را فرا می گیرند.

به گفته وی، علاوه بر این در 42مدرسه طرح دیدار (فاصله نگرفتن دانش آموزان از فضای آموزشی) اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز