خبرگزاری کار ایران

نصرتی مطرح کرد:

رفع نواقص طراحی نامناسب ساختمان شهرداری‌رشت در یک‌سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۰۸

شهردار رشت در بازدید از ساختمان جدید شهرداری رشت گفت: طراحی این ساختمان مناسب شهرداری نبوده و ۶۰ درصد نواقص موجود در یک‌سال گذشته برطرف شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید شهرداری این شهر واقع در میدان گیل ضمن اشاره به نواقص موجود در طراحی و ساخت این ساختمان اظهار کرد: به نظر می‌رسد متخصص وارد به کار در حوزه شهرداری کنار این طرح ۱۱ ساله قرار نگرفته بود که بداند بخش‌های مختلف شهرداری چگونه باید کنار هم قرار بگیرند .

وی با بیان اینکه تعاملات میان بخش‌های اداری درساختمان جدید شهرداری طراحی نشده، گفت: این پروژه با تمام‌ نواقص، شاید برای هر ساختمان اداری دیگر طراحی شده باشد اما بی‌شک برای فعالیت‌های شهرداری طراحی نشده بود.
 
شهردار رشت در مجموع طرح موجود را مناسب شهرداری ندانست و تصریح کرد: هرچند اقدامات لازم نسبت به اصلاحات به ویژه در یک‌سال گذشته صورت گرفته اما هنوز طرح فعلی به طرح کاملی تبدیل نشده است.
 
به گفته نصرتی با اصلاحات صورت گرفته، رفع نواقص اجرای طرح ساختمان جدید شهرداری از یک‌سال گذشته با پیشرفت ۶۰ درصدی، به کارایی لازم برای انجام امورات حوزه شهری دست یافت.
 
وی همچنین از نقل مکان بخش هایی از شهرداری به مکان جدید خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته، ۹۰ درصد از بخش های اداری شهرداری در این مکان جدید مستقر شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز