خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی در رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۴۷

مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره257 شهید کارمند استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم سالگرد شهادت شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره 257 شهید کارمند استان صبح امروز با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دکتر سالاری استاندار گیلان، رییس مجمع نمایندگان گیلان، عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده معظم شهیدان در سالن مخابرات رشت برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به ایراد سخن پرداخت.

همچنین پیام دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت استاندار شهید علی اخوین انصاری در این مراسم توسط مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران قرائت شد.

استان گیلان حدود هشت هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 257 نفر از آنان شهدای کارمند هستند.

شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی سحرگاه پانزدهم تیرماه سال 1360 در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

وزارت کشور 228 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز