خبرگزاری کار ایران

بیانیه مشترک روسای سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۲۸۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت گرامیداشت سالروز هفته صنعت و معدن پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و فرحمند پورعلی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت گرامیداشت سالروز هفته صنعت و معدن پیام تبریکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

دهم تیر ماه، روز صنعت و معدن، روز بزرگداشت شأن و منزلت و گرامیداشت تمامی کارآفرینان سخت کوش و پرتلاش میهن عزیزمان در جای جای کشور بزرگ و پهناور ایران است؛ فرصتی است برای ارزیابی دوباره راه های رفته و راه های پیش رو. فرصتی است برای تفهیم و تفاهم متقابل میان دولت و صاحبان صنایع و معادن و سرانجام فرصتی برای گفتگو و تبادل نظرها و تجارب خانواده بزرگ و گسترده صنعت و معدن برای ایجاد رونق اقتصادی و ساختن کشوری آباد و سرافراز است.

بر خود لازم می دانیم ضمن گرامیداشت فعالان عرصه صنعت و معدن استان گیلان، هر ساله این روز مقدس را گرد هم آییم تا به ایثارگران و آبرومندان پرتلاش عرصه تولید، این

سنگرسازان بی سنگر اقتصادی کشور تبریک و شادباش بگوییم.

به یقین می دانیم در شرایط اقتصادی حاضر، حمایت همه جانبه از سوی قوه مجریه، قانونگذاران و قوه قضاییه الزام اساسی برای دوام و بقاء تولید ایرانی و حفظ روحیه جامعه صنعتگران و معدنکاران خواهد بود که به حق تحقق این امر برای نیل به خودکفایی، خودباوری، استقلال، انسجام و عزت میهن عزیزمان بر هر امری مقدم است.

هم اکنون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برونگرایی اقتصادی با محوریت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی نسخه‌ای اثر بخش برای درمان بیماری‌های کنونی اقتصاد است از این رو شایسته است همه توان خود را برای رفع موانع موجود و فراهم کردن بستر مناسب برای تحقق اهداف سند چشم انداز به کار گیریم.

باید بدانیم و به این نکته ایمان داشته باشیم که تلاش برای ارتقای بهره‌وری، موجب بلند آوازه شدن نام کالای ایرانی در داخل و خارج از مرزها خواهد شد، بنابراین شایسته است همواره تلاش و همدلی ملت و دولت بیش از پیش گسترش یابد.

اینجانبان به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده خانواده بزرگ تشکل های تخصصی صنایع همگن صنعت و معدن استان گیلان، بار دیگر تاکید می داریم ضروری است حمایت همه‌جانبه برای رفع موانع پیش‌رو، بهبود فضای کسب وکار، مقررات‌ زدایی، توسعه زیرساخت‌ها، اِعمال اصلاحات لازم در سیاست‌ گذاری های اقتصادی به ویژه متغیرهای کلیدی در اقتصاد ملی، با هدف حمایت و تقویت تولیدکننده ایرانی و حمایت مستمر از همه دست اندرکاران عرصه تولید،همواره سرلوحه همه ارکان نظام اقتصادی کشور قرار گیرد، تا بتوانیم شاهد ایرانی سرافراز ،شکوفا، مقتدر با آینده ای روشن و سرشار از امید باشیم.

در پایان فرارسیدن دهم تیر ماه، روز صنعت و معدن را به تمامی تولیدکنندگان محترم و فعالان حوزه صنعت و معدن استان گیلان تبریک عرض نموده و امیدواریم با اتکال به الطاف لایزال الهی، تلاش و همدلی مسئولان ذیربط استانی و به ویژه همت بلند صنعتگران و معدنکاران گیلان، شاهد رونق هر چه بیشتر در عرصه تولید و تجارت استان باشیم.

 

فرحمند پورعلی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

فرهاد دلق پوش

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز