خبرگزاری کار ایران

وارسته مطرح کرد:

تقویت صنعت بوم‌گردی زمینه‌ساز اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۹۳۷

سرپرست فرمانداری رودسر بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای این شهرستان به‌عنوان زمینه‌ساز اشتغال تأکید کرد و گفت: سهمیه بوم‌گردی رودسر 345 واحد است که تاکنون 118 پرونده تشکیل و 52 پرونده به ستاد استانی (بنیاد مسکن) ارسال‌شده است.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی عصر امروز در جلسه کارگروه بوم گردی این شهرستان اظهار کرد: توجه به بوم گردی می‌تواند برای حفاظت از محیط‌زیست و آداب و سنن مردم منطقه تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه سهمیه بوم گردی شهرستان رودسر 345 واحد است افزود: تاکنون 118 پرونده تشکیل‌شده که از این تعداد 71 پرونده احداثی و 47 پرونده مرمتی است.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه تاکنون 52 پرونده به ستاد استانی(بنیادمسکن) ارسال‌ شده است تصریح کرد: تا به امروز پنج پرونده موافقت اصولی‌شان دریافت شده که پس از سیر قانونی پرونده برای اخذ پروانه و دریافت تسهیلات ارسال می‌شود.

وارسته بهدانی گفت: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای طرح بوم گردی بهره گرفت.

وی بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای رودسر به‌عنوان زمینه‌ساز بودن ایجاد اشتغال در این شهرستان تأکید کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری فراوان بوده و می‌تواند گردشگران و مسافران را برای حضور در این منطقه ترغیب کند.

سرپرست فرمانداری رودسر بوم گردی را از اولویت‌های این شهرستان در ایجاد اشتغال خواند و بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای طرح بوم گردی بهره گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز