خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین مجموعه گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران در انزلی

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۸۶

با حضور معاون اول رئیس جمهور بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران با سرمایه گذاری 30 میلیون یورویی خارجی در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با حضور  جهانگیری معاون اول رییس جمهور، مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مقامات کشوری و استانی بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی مناطق آزاد ایران در حوزه گردشگری با صرف هزینه 30 میلیون یورو در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

براین اساس بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران در زیربنایی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و در چهار طبقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ترکیه ای، در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به صورت رسمی افتتاح شد، تا زیرساخت دیگری در حوزه صنعت گردشگری استان گیلان تکمیل شود و با افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی زمینه اشتغال بیشتر فراهم گردد.

مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان شامل بزرگترین تونل آکواریوم کشور به طول 40 متر و باغ خزندگان کشور، شهر بازی سرپوشیده، بولینگ، سینمای چند بعدی، سوئیت های اقامتی و بخش های تجاری و خدماتی با اشتغالزایی مستقیم 120 نفر می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز