خبرگزاری کار ایران

رمضانپور نرگسی:

حضور شکریه در اتاق اصناف کشور یک فرصت برای گیلان است

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۷۳۷

عضو شورای‌شهر رشت گفت: حضور جلال‌الدین شکریه به‌عنوان عضو هیات‌رئیسه اتاق اصناف کشور یک فرصت برای گیلان است .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضانپور با اشاره به استعفای جلال الدین محمد شکریه از عضویت در پنجمین دوره شورای شهر رشت گفت: اگرچه خرسند بودیم که وی در شورای شهر می ماند، ولی حضور  وی به عنوان عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کشور یک فرصت برای گیلان است و امیدواریم ایشان به عنوان رئیس اتاق اصناف کشور انتخاب شود تا گیلان بتواند از توان وی در این مسئولیت بهره مند شویم.

عضو شورای شهر رشت، با اشاره به مصوبه جدید مجلس که منجر به استعفای شکریه شد، ابراز کرد: در طول عمر کاری فارغ از نگاه سیاسی تلاش کردم عمل به قانون را سرلوحه فعالیت خود قرار دهم. آقای شکریه و ۲۰۰ نفر از همکاران اصناف بر اساس قانون به صحن شورا ورود کردند و براساس آن قانون هزینه‌های مادی و معنوی پرداختندو بر اساس قانون مصوب، وارد صحنه انتخابات شده. و با همان قانون منتحب مردم شدند.

وی افزود: بنظرم اصلاحیه‌ای که برای حضور همزمان در شورای شهر و اصناف در مجلس صورت گرفت، سیاسی بود و حاضرم شهادت دهم که این طرح سیاسی بود و از عدم اگاهی برخی این طرح تصویب شد تا افرادی که از صنوف وارد شوراها شده اند، باید استعفا دهند.

رمضانپور ادامه داد: بنده همان زمان مصاحبه کردم و گفتم قانون عطف ماسبق نمی شود و این مصوبه برای دوره ششم قابل اجراست. اگرچه قاعدتا باید خوشحالتر شوم که فردی مثل بهراد ذاکری که ذخیره لیست ما بود، وارد شورا شود.

عضو شورا تصریح کرد: با این حال در این حضور همزمانی تشکیک ایجاد شد و استفساریه به مجلس رفت و مصوب شد که یکی را انتخاب کنند. بنابراین از لحظه ای که قانون تصویب شد به آقای شکریه گفتم یکی را انتخاب کند. اگرچه علاقه داشتم به لحاظ تجربه و ارتباطات، ایشان در شورا بماند، ولی از جهت دیگر وجود وی در اتاق اصناف کشور یک کرسی مهم برای ماست. اگر آقای شکریه در اصناف کشور نباشد، ما یک سازمان و تشکیلات کشوری را از دست می دهیم. و اعتقاد دارم نباید این کرسی را از دست بدهیم و امیدواریم وی رئیس اتاق اصناف کشور انتخاب شود .

رمضانپور تاکید کرد:اگرچه دوست داشتیم وی در شورای شهر بماند، ولی حضور ایشان در اتاق اصناف کشور برای ما افتخاری است و به این دلیل که گیلان یک اتاق اصناف در کشور داشته باشد، با استعفای وی موافقت می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز