خبرگزاری کار ایران

شهردار ماسال خبر داد:

اختصاص اعتبار 25 میلیارد ریالی برای ترمیم آسفالت معابر ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۱۳

شهردار ماسال گفت: در سال جاری بالغ بر 25 میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم آسفالت معابر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد کاتوزی بیان کرد: برای ترمیم و بازسازی بخشی از معابر شهری ماسال اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در نظر گرفته ایم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار ماسال تصریح کرد: شهرداری برنامه ای برای بازسازی بلوارهای فرسوده خواهد داشت که بر اساس آن بلوار مسیرهای فلکه گاز تا شهید فرزانه، همچنین روبه روی رستوران خزر تا انتهای خیابان سردار جنگل و ابتدای خیابان ولی عصر( روبه روی بانک سینا) تا روبه روی فرمانداری تخریب و بلوارهایی جدید و با عرض کمتر تعبیه خواهند شد.

کاتوزی افزود: در بازسازی تمام بلوارها از گلدانهای زینتی که پیشتر در روبه روی ساختمان شهرداری به کار برده شده استفاده خواهیم کرد.

شهردار ماسال همچنین در خصوص بازسازی فضای سبز شهر ماسال گفت: امسال اعتبار خوبی برای ایجاد فضای سبز در نظر گرفته ایم و به مرور آنها را اجرا خواهیم کرد.

کاتوزی در خصوص بازسازی پارک ساحلی ماسال گفت: عملیات تخریب میدان پیشین پارک ساحلی در حال انجام است که پس از پایان آن، میدانی شبیه به آنچه در مرکز شهر ماسال ایجاد شده، ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن وسایل شهر بازی بازسازی شده و تعدادی آلاچیق در این محوطه در نظر خواهیم گرفت و این پارک کاملا محصور خواهد شد.

وی در پایان و در خصوص اولویت‌بندی پروژه‌ها گفت: در حال حاضر بازسازی پارک ساحلی در اولویت بوده پس از آن اجرای آسفالت معابر و همزمان با آن تخریب بلوارهای فرسوده در دستور کار این نهاد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز