خبرگزاری کار ایران

سیدمحمد احمدی عنوان کرد:

ضرورت برخورد قانونی با افراد هنجارشکن در مناطق ساحلی/ رشت 55 نقطه خطرآفرین ساحلی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۳۱۰

فرماندار شهرستان رشت گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات خرداد ماه با افرادی که قصد هنجارشکنی به‌ویژه در مناطق ساحلی را داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در اولین جسله ستاد ساماندهی سواحل که در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: در سنوات گذشته کمیته‌هایی به صورت متمرکز برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و استفاده درست مسافران و شهروندان از این موهبت الهی تشکیل می‌شد که رسالت اصلی خود را انجام نمی‌دادند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شرایطی را مهیا کنیم تا مردم ما بتوانند بهترین استفاده را از دریا و طبیعت آن داشته باشند، افزود :با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات خرداد ماه با افرادی که قصد هنجارشکنی به‌ویژه در مناطق ساحلی را داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

احمدی گفت: تکلیف داریم شرایط را برای کسانی که می‌خواهند از دریا و ساحل استفاده موثری کنند، فراهم کنیم، برای فراهم آوردن شرایط هم منتظر دیگران نباشیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که متولی هستند براساس مقررات شرح وظیفه‌ای برای آنان تدوین شده و ما هم به عنوان ناظر باید در اولین جلسه وظایف را تفویض کنیم و در حین اجرای طرح هم رسیدگی و بررسی عملکرد را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه جان مردم برای ما خیلی ارزشمند است، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی برای خدمت‌رسانی به مردم همواره پیشگام باشند و همه امور را مختص به یک دستگاه ندانیم بلکه با تعامل و همکاری وظایف و اهداف را پیگیری کنیم.

احمدی ادامه داد: تعداد 6 طرح سالمسازی و 55 نقطه خطرآفرین در 23 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان رشت داریم که باید با کمک یکدیگر شرایط را برای بهره مندی بهتر مسافران و شهروندان که شهرستان رشت را برای مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز