خبرگزاری کار ایران

قدیمی تاکید کرد؛

افزایش تبادلات تجاری رشت و ساراتوف با یک برنامه عملیاتی مشخص

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۳۵۶

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت بر افزایش تبادلات تجاری رشت و ساراتوف از شهرهای روسیه با یک برنامه عملیاتی مشخص تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه قدیمی در دیدار معاون استاندار ساراتوف به همراه هیاتی از نمایندگان اتاق بازرگانی ساراتوف و مدیران شرکت‌های تجاری روسیه با شهردار رشت، با اشاره به سوابق تاریخی فرهنگی رشت اظهار داشت: رشت توانسته در تمامی اولین‌های اقتصادی فرهنگی اجتماعی تا به امروز حضور داشته و ادامه مسیر دهد .

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت دست یابی به نتایج کاربردی برای توسعه روابط تجاری، فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و افزود : لازم است اطلاعات تجاری بازرگانی و گردشگری و پیشنهادات سرمایه گذاری ما بین دو گروه به صورت مشخص رد و بدل شود.

وی با تاکید بر افزایش تبادلات تجاری بین رشت و ساراتوف با یک برنامه عملیاتی مشخص ، گفت: ظرفیت های مشترک در حوزه صنایع بسته بندی و سایر موارد مرتبط با حوزه کشاورزی گیلان و شهر رشت در بسته همکاری مشترک دو گروه قرار گیرد.
 
ساراتوف از شهرهای بزرگ روسیه است.شهر ساراتوف  مرکز استان ساراتوف است و از بندرهای بزرگ کناره رودخانه ولگا به‌شمار می‌آید. جمعیت این شهر در سال ۲۰۰۲ برابر با ۸۷۳٬۰۵۵ نفر بوده که بیشتر آن‌ها روس هستند. اقلیت بزرگی از تاتارها، اکراینی‌ها، یهودی‌ها و آلمانی‌ها نیز در این شهر زندگی می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز