خبرگزاری کار ایران

در همایش روز ملی ارتباطات صورت گرفت؛

اعطای نشان عالی روابط‌عمومی به مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۷۹

در سومین دوره برپایی همایش روز ملی ارتباطات، نشان عالی روابط عمومی به مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت اعطا شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری رشت، در این مراسم که با حضور زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط‌عمومی و رسانه در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر جلالی استاد دانشگاه و پدر علم اطلاعات ایران، سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و جمع کثیری از اساتید و صاحب‌نظران حرفه روابط‌عمومی، مدیران عالی رتبه و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد، "نشان عالی روابط عمومی" به برگزیدگان این همایش اعطاء شد.

گفتنی است در همایش فوق با شعار «پیش به سوی ارتباطات نوآورانه» به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی و موسسه کارگزار روابط عمومی در تالار وحدت برگزار شده بود، از پنج فعال روابط عمومی تجلیل به عمل آمد. 

شایان ذکر است که فاطمه قدیمی دانشجوی دکتری تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و مدیر برنامه‌های یونسکو در شهر خلاق رشت یکی از فعالان روابط عمومی کشور بود که"  نشان عالی روابط عمومی" را از آن خود و شهرداری رشت کرد.
 
هومن سفیدی رئیس موسسه آرمان روابط‌عمومی، ابوالقاسم حکیمیان عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران، پرویز کرمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم و فناوری اقتصاد دانش بنیان و صادق سکری مدیر کل روابط عمومی راه آهن چهار منتخب دیگر این همایش بودند که نشان روابط عمومی را از آن خود کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز