خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد:

مرمت پل آجری چمار سرا و احیای یخچال طبیعی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۳۴

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از طرح مرمت پل چمار سرا خبر داد و گفت : طرح احیای برف یخچال طبیعی نیز در دستور کار قرار دارد .

به گزارش ایلنا از رشت، معاون خدمات شهری شهرداری رشت در جلسه ستادی با برخی از مسئولان شهری از تصمیم شهرداری رشت برای مرمت و بازسازی پل آجری منطقه چمارسرا خبر داد و اظهار کرد : اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از نظر ضوابط ، شهرداری را در این مسیر همراهی کرده است .

علیرضا مقصودی گفت : این اداره کل نامه نگاری های لازم برای جمع آوری لوله ها و تاسیسات و حاشیه پل چمارسرا را صادر و پیگیری های لازم را به عمل آورد .

وی افزود : مقرر شده است که سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت نیز طرح مرمت و بازسازی پل را توسط افراد متخصص و با مشاره میراث فرهنگی تهیه و برای تایید به این اداره کل ارائه نماید .

معاون خدمات شهری شهرداری رشت همچنین اضافه کرد : مقرر شد ه است که اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری طرح بازسازی یخچال طبیعی پارک سالار مشکات را در دستور کار قرار داده و برنامه احیای برف چال را در اسرع وقت به شهرداری ارایه کند .

در این‌جلسه شریفی سرپرست معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری رشت ، سجاد محجوب رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و امیرلو مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت نیز حضور داشتند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز