خبرگزاری کار ایران

بروجردی:

آستارا از نعمت داشتن فرماندار فرهنگی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۱۶

مشاور رییس جمهور و رئیس اسناد و کتابخانه ملی کشور گفت: آستارا از نعمت داشتن فرماندار فرهنگی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از آستارا، اشرف بروجردی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار آستارا ضمن تبریک ایام شعبانیه و آماده شدن برای ماه مهمانی خدا با بیان اینکه ای کاش مسئولان قدرشناس مردم باشند زیرا آنها یک نعمت الهی برای ایران اسلامی هستند به خصوص نسل جوان امروز که آینده این سرزمین به خلاقیت و حرکت آنها نیازمند است، گفت: توجه به اندوخته‌های نسل‌های گذشته که یک سرمایه برای جامعه هستند لازم به قدرشناسی و قدردانی هستند.

رئیس اسناد و کتابخانه ملی کشور گفت: چهره‌های ماندگار بود برای رشد و اعتلای فرهنگ ایران تلاش بسزایی کرده و مسئولان باید این بزرگان را ارج بنهند.

وی افزود: آستارا از نعمت داشتن فرماندار فرهنگی برخوردار است و مرکز اسناد گیلان و فرمانداری آستارا با امضای تفاهم‌نامه نقش‌ مهمی در شناساندن این سرمایه‌های فرهنگی کرده و این همکاری را گسترش می دهند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور گفت: توسعه اندیشه بشری گنجی مخفی است و در تجربه بهتر زیستن است که اندیشه ها بارور و در باروری اندیشه ها معرفت توسعه پیدا می‌کند.

بروجردی همچنین ادامه داد: باید برای نسل امروز به خوبی ترسیم شود که توجه به فکر و اندیشه آنها و استفاده از آن راه نجات بشر است.

در پایان این همایش از اسد عبداللهیان، حسن عسکری، رحیمی کریم زاده، عزیز ناطقی، لطیفه خیبری، توفیق فاطمی، یونس عابدین دوست، ناصر وثوقی، توکل نظرنیا، کریم صمد زاده، احد ساسانی، اکبر اکسیر، جاوید نیکزاد، مجتبی عالم خواه و محمود سیف اللهیان به عنوان چهره های ماندگار شهرستان با حضور دکتر بروجردی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، جمشیدنژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مدیران تجلیل به عمل آمد.

همزمان با این رویداد فرهنگی احیا و بازگشایی مدرسه داریوش از مدارس قدیمی آستارا و تبدیل آن به موزه اسناد تاریخی و نمایشگاه آثار هنرمندان این شهرستان نیز با حضور مسئولان کشور و استانی و شخصیت‌های فرهنگی و هنری آستارا از دیگر برنامه ها بود.

آستارا از نعمت داشتن فرماندار فرهنگی برخوردار است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز