خبرگزاری کار ایران

با حضور فاضلی انجام شد؛

تقدیر از فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان

کد خبر : ۶۱۷۶۶۶

فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول ستاد اقامه نماز استان تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،‌  آیین تجلیل از فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان در سال ٩٦ با حضور فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی مسئول ستاد اقامه نماز و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در نمازخانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

در این مراسم از مصطفی شریعتی رودسری به عنوان مولف و پژوهشگر برگزیده، حمید بلوری (مدیرمسئول انتشارات کتاب مبین) به عنوان ناشر برگزیده و سید ابوطالب حسینی‌نژاد (مدیرمسئول روزنامه پنجره نو) به عنوان رسانه برگزیده حوزه نماز در سال ٩٦ تقدیر شد.

افشین میرزایی، رضا گلچین و فرزین احمدی (سه عکاس گیلانی که آثارشان در اجلاس سراسری نماز به نمایش درآمد) و علی ارکیان (دبیر همزمانی جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» در گیلان)، دیگر فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

همچنین در مراسم مذکور از برندگان مسابقه کتبی نماز در سال گذشته و فعالان نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز