خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

پرداخت خسارت ناشی از سرمازدگی باغات چای گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۲۴۴

استاندار گیلان از پرداخت خسارت ناشی از سرمازدگی به چایکاران این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از باغات چای روستای کویه سفلی شهرستان رودسر و در گفتگو با خبرنگاران به مشکل سرما زدگی بوته‌های چای برخی نقاط استان و خسارت های ناشی از این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: سرمازدگی باغات چای علاوه بر خسارت مالی، موجب کاهش میزان تولید این محصول شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سطح خسارت ناشی از سرمازدگی باغات چای بسیار زیاد است، ابراز خرسندی کرد که تمامی این اراضی بیمه است و پس از برآوردهای اولیه از سوی کارشناسان این حوزه، صندوق بیمه محصولات کشاورزی نسبت به پرداخت خسارت اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه سطح خسارت ناشی از سرمازدگی باغات چای بسیار زیاد است، ابراز خرسندی کرد که تمامی این اراضی با همکاری کشاورزان و صندوق چای، بیمه است و پس از برآورد اولیه از سوی کارشناسان این حوزه، صندوق بیمه محصولات کشاورزی نسبت به جبران خسارت اقدام می‌کند.

سالاری اظهار داشت: چایکاران گیلان در چین اول خود با سوختگی و سرمازدگی مزارع مواجه شدند و این خسارت موجب نگرانی آنها شده اما با وجود بیمه کشاورزی و جبران خسارت های وارد شده در تاریخ مقرر، می‌توان بستر آرامش این قشر زحمتکش را فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز