خبرگزاری کار ایران

یوسف‌زاده چابک خبر داد:

راه‌اندازی واحد ایستگاه "مراقبت در منزل" در بیمارستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۹۵

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه‌اندازی واحد ایستگاه مراقبت در منزل (home care) در بیمارستان‌های گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در شصت و ششمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در این نشست، گفت: مهمترین اقدام عملی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای تحقق این شعار جهانی در دستور کار دارد، بحث اجتماعی سازی مقوله سلامت است و همه باید تلاش کنیم تا با اجتماعی شدن تمامی فعالیت های حوزه سلامت گامی موثر در ارایه روند خدمات سلامت برداشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاکید کرد: توجه به نیاز بیماران به ویژه پس از ترخیص، یک اقدام لازم و ضروری است که راه اندازی واحد ایستگاه مراقبت در منزل (home care) در بیمارستان‌ها می‌تواند در این خصوص بسیار کمک کنده و تسریع در روند درمان باشد و حضور افراد با تجربه برای ارایه خدمات مراقبت در منزل و پایین بودن تعرفه ها نیز حایز اهمیت است.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت سایر بخش ها واحد home care در محلات توسعه یابد.

یوسف‌زاده تصریح کرد: همه حوزه‌ها دانشگاه باید نقش و رسالت خود را در راستای اجتماعی کردن مقوله سلامت ایفاء کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به چشم‌انداز دانشگاه، اظهار داشت: مقوله بین المللی‌سازی فعالیت دانشگاه در دستور کار قرار دارد و برای برندسازی فعالیت‌های دانشگاه در عرصه ملی و جهانی نیازمند استقرار این مهم در دانشگاه هستیم و متولیان امر باید در خصوص بیش از پیش تلاش کنند.

توسعه فعالیت‌های دانشگاه به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت خدمات، شناسایی و معرفی پتانسیل‌های دانشگاه، توسعه شبکه ملی سلامت در استان و حرکت به سوی اجتماعی شدن مقوله سلامت از مهمترین مباحث شصت و هفتمین جلسه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز