خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد:

حفظ و احیای محیط زیست شهری لازمه تحقق آرمان "شهر ایده آل"

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۷۷

رئیس‌شورای شهر رشت با اشاره به طرح "شهر ایده‌پآل" به عنوان طرحی جامع پیش روی مدیریت شهری گفت: حفظ و احیای محیط زیست شهری لازمه تحقق آرمان "شهر ایده آل" است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه جهت رسیدن به ساختار شهری مطلوب مدیریت شهری باید با تدوین نقشه راهی جامع با بررسی همه مسائل و معضلات موجود در شهر با تعیین اولویت‌های خود اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را مشخص کرده و طبق اصولی مشخص اقدام کند.

وی با اشاره به طرح "شهر ایده آل" به عنوان طرحی جامع پیش روی مدیریت شهری افزود: یقینا بر هیچکس پوشیده نیست که شروع هر نوع اقدامی در حوزه مدیریت شهری مستلزم ایجاد زیرساختهای مربوط به آن میباشد که در این بین برخی از این زیرساختها به دلیل اهمیت آنها مسئله ای مشترک محسوب می‌شود.

علوی با اشاره به این موضوع که اجرای طرح شهر ایده آل در گام اول با توجه به موقعیت توریستی شهر رشت و اهمیتِ داشتنِ محیط زیستی سالم در بهداشت عمومی و با توجه به توپوگرافی رشت احیای رودخانه های شهری را گام اول در این راستا دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: با توجه به تاثیر احیای وضعیت رودخانه ها در سیما و منظر شهر و وجود این مطالبه در شهروندان از مدتها قبل با تعیین ضرب العجلی از ابتدای اردیبهشت به مدت ده روز با همکاری مناطق شهرداری و سازمان سیما و منظر شهری شهرداری با تمام ظرفیت خود اقدام به پاکسازی و گل کاری حریم رودخانه های زرجوب و گوهررود خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز