خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت :

انتقادهای سازنده را با جان و دل پذیرا هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۵۲

فرماندار شهرستان رشت گفت : انتقادهای سازنده را به جان و دل پذیرا هستیم زیرا سبب پیشرفت و توسعه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندار شهرستان رشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: : 10 درصد از مساحت استان گیلان متعلق به این شهرستان است که دارای جمعیتی بالغ بر 956 هزار نفر است که شامل 40 درصد از جمعیت استان گیلان را به خود اختصاص داده است.

سید محمد احمدی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای  4271 کیلومتر مربع مساحت و یک  کلانشهر است گفت : 76 درصد جمعیت شهرستان رشت در شهرها سکونت دارند و 24 درصد در288  روستای این شهرستان زندگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ویژگی‌های شهرستان رشت گفت : در سه استان شمال کشور شهرستان رشت از پر جمعیت‌ترین شهرستان محسوب می‌شود و نیز پر تراکم‌ترین شهرستان بعد ازتهران است.

وی ادامه داد: شهرستان رشت با 64 هزار هکتار زمینهای کشاورزی  قطب کشاورزی استان گیلان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت یکی از شهرهای صنعتی محسوب می‌شود افزود: شهرک صنعتی با 2200 واحد صنعتی بخش اعظمی از اشتغال این شهرستان را تامین می‌کند.

احمدی درباره معضلات اجتماعی این شهرستان گفت : پدیده ای به عنوان دست فروشی در شهرستان رشت به علت بیکاری  مشاهد میشود که از برنامه های ما ساماندهی این افراد است.

وی ادامه داد: دو روخانه گوهر رود و زرجوب با آلودگی بسیاری همراه است و البته در رفع آن تا کنون برنامه هایی انجام شده است.

احمدی در مورد سراوان نیز گفت : بخش اعظمی از زباله های شهرستان رشت به منطقه سراوان انتقال پیدا می‌کند از  این رو برنامه هایی که برای رفع مشکل سراوان در دست اجرا  است احداث زباله سوز با همکاری شرکت چینی تی تی اس است که  امیدواریم تا دو سال آینده بتوانیم زباله سوز را در این منطقه راه‌اندازی کنیم.

فرماندار شهرستان رشت  گفت : انتقادهای سازنده را به جان و دل پذیرا هستیم زیرا سبب پیشرفت و توسعه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز