خبرگزاری کار ایران

آیت الله محمدی گلپایگانی عنوان کرد:

برخی افراد نادان آیت الله قربانی را ناراحت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۰۹۹

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتخاب نماینده برای گیلان کار آسانی نبود و گزینه های زیادی مورد بررسی قرار گرفت تا آیت الله فلاحتی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت،  آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: خاطره‌های خوشی از گیلان دارم. در سال ۸۰ مقام معظم رهبری سفری به گیلان داشتند که استقبال کم‌نظیری را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: علاقه مردم گیلان الهی است و محبت آنها خدایی است. در ماه رجب هستیم ماهی که در آن سه امام متولد شد که بزرگترین آن حضرت علی (ع) است. ماه رجب ماه آمرزش گناهان است و بهترین موقع برای استغفار است.

آیت الله محمدی گلپایگانی به تقارن این جلسه با ماه رجب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری، از آیت الله قربانی قدردانی کرده و آیت‌الله فلاحتی را به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان منصوب کردند.

 رئیس دفتر مقام معظم رهبری با قدردانی از آیت الله قربانی گفت: ایشان ۱۸ سال در رشت نماز جمعه خوانند و ریش خود را در راه اسلام سفید کردند. ایشان ۷۰ سال درس طلبگی و راه و روش ائمه را در پیش گرفتند و به اصرار و در خواست خودشان از این سمت کناره گیری کردند.

آیت الله محمدی گلپایگانی تصریح کرد: مقام معظم بسیار مهربان هستند و گاهی اشک یک کودک ایشان را آزرده خاطر می‌کند.

وی افزود: برخی افراد نادان آقای قربانی را ناراحت کردند. در روایتی از پیامبر آمده است که هرکسی به عالمی احترام کند به من احترام کردند و هرکس بی ادبی و بی احترامی کند به من بی احترامی شده است.

گلپایگانی ادامه داد: این مزد ایشان نبود که برخی اینگونه برخورد کنند، البته مردم رشت قدردان زحمات وی هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز