خبرگزاری کار ایران

در دیدار نوروزی شهردار با اعضای شورای رشت مطرح شد؛

آماده پذیرایی از مسافران نبودیم/ عدم رضایت مسافران از امکانات شهری در ایام نوروز / جنگل‌ها سوخت بوستان‌ها نابود شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۵۵۷

رئیس شورا ی شهر رشت گفت: بهترین شیوه مدیریت در دنیا، استفاده از فرصت های خلاقانه و مشارکت مردم است. امسال تلاش داریم از ظرفیت های مردمی به کمک دیگر اعضای شورا بهره مند شویم.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت در دیدار با رئیس و اعضای شورا که به مناسبت آغاز سال کاری انجام گرفت، ابراز امیدواری کرد مدیریت شهری در سال جدید روند رو به رشدی داشته باشد.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی از چندین شهر کشور دیدن کردم و تفاوتها را در حوزه توسعه شهر مشاهده کردم. آنچه مشهود است، چگونگی استفاده از داشته ها و فرصت ها برای پیشرفت در شهرهای توسعه یافته کشور است.
 
وی ابراز کرد: بهترین شیوه مدیریت در دنیا، استفاده از فرصت های خلاقانه و مشارکت مردم است. امسال تلاش داریم از ظرفیت های مردمی به کمک دیگر اعضای شورا بهره مند شویم.

 طرح اتاق شورا آماده است و با آماده شدن تالار اصلی شورا در ساختمان جدید، از ایده های مردم و مفاخر بیشتر استفاده خواهیم کرد.

نصرتی افزود: انسجام اعضای شورا و نگاه مثبت به عملکرد مدیریت شهری، خدمت را برای مدیریت شهری راحت تر و مسولیت ها را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: سال گذشته شروع و رضایتمندی اولیه آغاز شد و این باور ایجاد شده که می توان کارهای بزرگی انجام داد.
 
شهردار رشت تصریح کرد: همدلی بین مردم و مدیران رشت وجود دارد و باید با جسارت در کنار هم خوب قرار بگیریم تا امور به خوبی پیش برود.
 
علیپور، عضو هیات رئیسه شورا نیز ضمن بیان شادباش برای سال جدید اظهار کرد: بخشی از مطالبات کارگران خدمات شهری تا پیش از سال جدید پرداخت نشده است.
علوی در این زمینه توضیح داد: آنچه بر ذمه شهرداری بود، به شرکت های پیمانکار پرداخت شده است و گویا این تاخیر از سوی شرکتها بوده است.
 
عضو شورا افزود: تعطیلات نوروز نشان داد که ما آماده پذیرایی از مسافران نبودیم، جنگلها سوخته شد و بوستانها به نحو بدی مورد استفاده قرار گرفت و نتوانستیم از ظرفیت گردشگری جنگل و دریا به خوبی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: امروز در فضای مجازی شهروندان به ما تذکر دادند که این نحو اسکان مسافر نیست و چهره شهر بسیار زشت بود. امیدوارم در سال جدید بتوانیم کمپینگ های مسافری ایجاد کرده و همانند شهرهای اصفهان اجازه ندهیم بی ضابطه مسافران در شهر چادر بزنند.
زاهد تاکید کرد: مشکلات متعددی داریم که حوزه اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و تنها عرق مسئولیت پذیری در حوزه کاری می تواند ما را در کنار هم قرار دهد تا مشکلات را برطرف نماییم.
محمد حسن عاقل منش نیز گفت: آنچه مشهود است، عملکرد شورا و شهرداری در مدت اخیر نشان می دهد همه خواستار تحول در شهر هستند.
عضو شورا تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در مدیریت شهری نشان می دهد، توجه به نیروی انسانی در مدیریت جدید، شادابی و رضایتمندی را در پی داشته است.
وی افزود: حلقه مفقوده، ارتباط با دیگر مسئولان استانی و شهری است که تاکنون جزیره ای بوده است و اگر این ارتباط ها خصوصا با نمایندگان مردم در مجلس، هدفمند صورت گیرد، نتایج بهتری خواهیم گرفت.
عاقل منش خواستار توجه جدی مدیران و معاونان مالی برای جذب درآمد شد و تاکید کرد: از همان ابتدای سال باید بفکر درآمدزایی در مناطق بود و نباید فرصت ها را از دست داد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز