خبرگزاری کار ایران

شهردار شلمان در گفتگو با ایلنا:

تغییر استراتژی توسعه شهری شهر شلمان برپایه جلب مشارکت جدی شهروندان و ایجاد وحدت بین مسئولان و مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۱۶

شهردار شلمان گفت: تغییر استراتژی توسعه شهری شهر شلمان برپایه جلب مشارکت جدی شهروندان و ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم است.

ناصر احمدی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تبریک سال نو به شهروندان و مسافران نوروزی اظهار داشت: بهار نشانه آغاز تحول و فرصتی مناسب برای بستن عهدی محکم در راستای رسیدن به شهری آباد و زیباست.

شهردار شلمان گفت: با عنایت پروردگار متعال، به عنوان خادم شهروندان فهیم شلمان و به پشتوانه منتخبان مردم در نهاد شورا توانستیم در مدت زمانی کوتاه این شهر را در حد توان به سمت توسعه، عمران و آبادانی سوق دهیم.

وی ایجاد فضای قابلیت زا برای توسعه فرهنگی، انسجام اجتماعی، فقر زدایی، بهبود وضعیت آموزش و بهداشت و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را از ضروریات انکارناپذیر توسعه پایدار شهری دانست و افزود: تحقق آرامش و نشاط اجتماعی منهای توسعه همه جانبه و متوازن میسر نخواهد بود.

احمدی شاد با بیان اینکه تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری تنها با ساختار سالم و چابک و همچنین همراهی و مشارکت شهروندان عملی خواهد بود خاطرنشان کرد: تغییر استراتژی توسعه شهری شهر شلمان برپایه جلب مشارکت جدی شهروندان و ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم است.

شهردار شلمان تاکید کرد: بدون شک آنچه که در نیمه دوم سال 96 از سوی شهرداری شلمان انجام پذیرفت، لطف و عنایت خدای بزرگ و در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم حاصل شد و امیدواریم در سال جدید نیز توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

وی در تبیین سخنانش تصریح کرد: در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات مقام معظم رهبری، با قاطعیت و پشتکار در سایه همدلی و همراهی شهروندان و تعامل با مسئولان به اهداف برنامه‌ریزی شده مدیریت شهری عمل کنیم و رضایتمندی مردم فهیم شلمان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز