خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خواستار شد؛

ضرورت راه اندازی گشت دریایی برای جذب گردشگر/ طرح شب‌های روشن راهی برای توسعه اقتصادی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۸۳۲

استاندار گیلان با بیان اینکه رفتار نیروی انتظامی تجلی فرهنگ عمومی مردم است گفت: امیدوارم در سایه تعامل و همدلی مجموعه مدیریتی استان، سال آینده را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم تا مسافران نیز از سفر به استان گیلان نهایت لذت را ببرند.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در نشست مشترک با فرمانداران و فرماندهان انتظامی سراسر استان گفت:  خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی، امنیتی و قضایی برقرار است و این موضوع می تواند عامل تقویت سرمایه‌گذاری در استان باشد.

سالاری به اهمیت علائم و تابلوهای بین‌راهی اشاره کرد و با بیان اینکه هیچ محدودیتی از لحاظ اعتباری و نیروی انسانی جهت تجهیز مسیرهای بین راهی نداریم، خاطرنشان کرد: این پروژه از 2 منظر "ایمنی" و "راهنمایی مسافران" دارای اهمیت است.

استاندار گیلان به 2 پروژه زیباسازی مسیرها و احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک نیز اشاره کرد و گفت: هرچه در این حوزه خوب عمل کنیم، رضایتمندی مردم و مسافران را به همراه خواهد داشت.

اقتصاد شب محور اساسی  جذب گردشگر

 سالاری به اقتصاد شب در دنیا به عنوان محور اساسی در جذب گردشگر اشاره کرد و اظهار داشت: طرح شب های روشن با هدف فعالیت اقتصادی و گردشگری 24 ساعته در نقطه ای مشخص از شهر که دارای مشخصات گردشگرپذیری خاصی است، می تواند نقشی مشابه در استان ایفا کند.

وی با بیان اینکه باید گشت دریایی در شهرستان های ساحلی راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: حاضرم برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم از دریا، هر آنچه در توان دارم به کار ببرم.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع مربوط به اعتراضات دی ماه سال جاری، گفت: عملکرد نیروی انتظامی مطلوب بود و خوشبختانه با کمترین حاشیه از آن عبور کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز