خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون بهداشت شورای رشت اعلام شد ؛

تذکر جدی به شهردار رشت درباره عزل و نصب های اخیر مدیران شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۰۵۸

در بیست و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی درباره عزل و نصب های اخیر مدیران شهرداری به شهردار رشت تذکر جدی داده شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به فرا رسیدن سال نو  بیان کرد: در بازار خرید شاهد تب و تاب هایی هستیم و بازار میوه نیز این روزها رونق خوبی گرفته است.

فاطمه شیرزاد افزود:در روزهای پایانی سال ۹۶ تعداد ۱۸ مرکز عرضه میوه در سطح رشت در بلوار معلم، حمیدیان ، ضیابری و...دایر می شود.

شیرزاد با انتقاد از عزل و نصب های اخیر مدیران شهرداری رشت تصریح کرد: شهردار رشت به برخی از مفاد اساسنامه سازمانی در صدور حکم های اخیر مدیریتی توجه نکرده است.

شیرزاد به لایحه افزایش قیمت وسایل بازی و تفریح در شهر شادی رشت به مناسبت فرا رسیدن سال نو اشاره و اظهار کرد: بر اساس این لایحه برخی از وسایل تفریحی در سال ۹۷ به طور میانگین ۱۲ درصد افزایش پیدا می کند.

معاون فنی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ غرفه عرضه میوه به مناسبت ایام عید در رشت دایر شد و در سال جاری با تعاملات انجام شده با تعاون روستایی به ۱۷ غرفه افزایش پیدا کرده است.

یاسر محجوب افزود: در تلاشیم که قیمت اقلام توزیعی بالا نرود و مشکلی برای تهیه میوه وجود نداشته باشد.

قرار است از ۲۵ اسفند ماه نسبت به توزیع میوه در غرفه های ایجاد شده اقدام می شود و برای امسال ۱۵۰ تن سیب سفید و۴۵۰ تن سیب قرمز تهیه شده است.قیمت میوه هایی که در این غرفه ها توزیع می شود ۱۵ درصد کمتر از میوه های بازار است.

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با انتقاد از وضعیت آب نما در بوستان ملت رشت نیز  اظهار کرد: برای احداث این آب نما ده میلیارد تومان هزینه شده و مدتهاست که به حال خودش رها شده است.

اسماعیل حاجی پور افزود: شهردار رشت باید به نابسامانی ها سرو سامان بدهد و فقط به پرداخت حقوق پرسنل بسنده نکند.

محمد حسن علی پور نائب رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه امروز کمیسیون اظهار کرد: مشکلات زیادی در شهرداری رشت وجود دارد. از جمله به کار گیری نیروهای بازنشسته، عزل و نصب های غیر اصولی و... از جمله مشکلاتی است که در شهرداری رشت و سازمان های تابع آن وجود دارد.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت نیز اظهار کرد: شهرداری رشت بابت غرامت زمین های روستای کچا در سراوان باید مبالغی بر اساس حکم دادگاه پرداخت کند.

علیرضا حاجی پور افزود: زمین های زراعی این روستا به واسطه سرازیر شدن شیرآبه های سراوان قابل کشت و زرع نیست و شهرداری رشت باید بابت آن غرامت پرداخت کند.

وی با اشاره به توافق نامه سازمان پسماند شهرداری رشت با مالکین زمین ها گفت: دادگاه در ازای هر کیلو برنج تولیدی در آن زمین ها مبلغ ۱۱ هزار تومان در نظر گرفته است.

حاجی پور بیان کرد: در این توافق نامه در ازای هر کیلو برنج تولیدی مبلغ هشت هزار تومان بابت غرامت به مالکین زمین ها پرداخت می شود .

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد نخاله های ساختمانی قابل بازیافت هستند تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان برخی از نخاله های ساختمانی موجب بروز بیماری پوستی می شود.

جمع آوری و ساماندهی اصولی نخاله های ساختمانی به مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت واگذار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز