خبرگزاری کار ایران

در لاهیجان برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی اعضای شوراهای شهرهای خراسان‌جنوبی با شهردار و اعضای شورای‌شهر لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۹۵

جلسه هم‌اندیشی اعضای شوراهای شهرهای خراسان جنوبی با شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، شهردار لاهیجان در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای شورای شهرهای استان خراسان‌جنوبی گفت: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است که سالانه میزبان بیش از شش میلیون مسافر و گردشگر می باشد.

مسعود کاظمی افزود: لاهیجان شهر فرهیختگان و دانشمندان مطرحی است که در طول تاریخ از این شهر موفق شده اند در سطح منطقه و کشور بدرخشند.

وی اضافه کرد: شورای‌شهر و شهرداری لاهیجان با همکاری و همدلی برای توسعه روزافزون این شهر گام بر می‌دارند.

فرداد جنابی رییس شورای‌شهر لاهیجان نیز اظهار کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای خراسان جنوبی می‌تواند باعث تبادل فرهنگ و تجربه شود. 

وی افزود: امیدواریم با تبادل تجربه شهرهای مختلف شاهد توسعه روزافزون شهرهای کشور باشیم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: لاهیجان شهری با سابقه فرهنگی و تاریخی دیرینه است.

جواد نجار تمیزکار افزود: اصل مشورت لازمه زندگی ماست و بزرگان دین ما با این اصل مشورت و نظارت به انجام رسالت خود می پرداختند که امیدوارم با رعایت همین اصل رضایت مردم را برآورده کنیم.

در ادامه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان خراسان‌جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سخت‌کوش و پرتلاش لاهیجان و اعضای شورای‌شهر به معرفی شهر خود پرداختند و هم‌اندیشی درباره مسایل شهری  و تبادلات اقتصادی و صنفی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز