خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان مطرح کرد:

سفیران انرژی اشاعه دهنده فرهنگ مصرف بهینه و ایمن انرژی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۶۲

مدیر عامل گاز گیلان گفت: اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز از سالهای دور جزء اهداف شرکت گاز استان گیلان بوده و این مهم با گسترش گازرسانی به اقصی نقاط استان و افزایش تعداد مشترکان گاز طبییعی اهمیت بیشتری یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل گاز گیلان از گسترش آموزه های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در لایه های مختلف جامعه خبر داد.

مدیر عامل گاز گیلان اظهار داشت: اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز از سالهای دور جزء اهداف شرکت گاز استان گیلان بوده و این مهم با گسترش گازرسانی به اقصی نقاط استان و افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی اهمیت بیشتری یافته است.

 اکبر درخصوص تعریف این پروژه آموزشی بزرگ در استان گفت: به دنبال بخشنامه دولت به همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکتهای دولتی و استانداری های سراسر کشور مبنی بر صرفه جویی در مصرف انرژی، در سال 93 طرح اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی با عنوان «سفیران انرژی» توسط شرکت گاز استان گیلان پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: جامعه هدف این طرح که در نوع خود با توجه به دامنه و گستردگی و نوع اجرای آن کم نظیر می باشد، مدارس شهری و روستایی، مساجد، ادارات، روستاهای مشمول طرح بند ق و کلیه مشترکین گاز طبیعی در سطح استان می باشد و با تعمیم آن به سطح کشور می توان این طرح را بعنوان یک نهضت فراگیر ملی برای ارتقاء فرهنگ عمومی معرفی کرد.

مدیرعامل گاز گیلان تصریح کرد: برای حمایت از اجرای هرچه بهتر این مهم، طرح مذکور جزء پروژه های بهبود شرکت گاز استان گیلان قرار گرفت و برای آن روش و دستورالعمل اجرا، برنامه زمان‌بندی و بودجه‌های مناسب پیش‌بینی شد.

وی بیان داشت: فاز اجرایی طرح سفیران انرژی تاکنون در هشت شهرستان انزلی، لاهیجان، لنگرود، فومن، رضوانشهر، تالش، املش و رودسر آغاز شده و سفیران آموزش دیده شروع به آموزش در جامعه هدف که در این مرحله دانش آموزان هستند، کرده اند.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان با بیان این مطلب که طرح سفیران انرژی برای سایر شهرستانها نیز برنامه ریزی شده است اظهار داشت:  با اجرای موفقیت آمیز این طرح در کل استان شاهد تسریع آن به سراسر کشور و نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز