خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر مطرح کرد :

ضرورت رسیدگی به وضعیت معلمان /مهارت آموزی سرلوحه کار دانش آموزان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۴۸

فرماندار رودسر گفت: مهارت آموزی و خلاقیت محوری سرلوحه کار دانش آموزان قرار گیرد .

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی با اشاره به اینکه توجه و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش باید یکی از اولویت های همه جوامع باشدگفت: هزینه برای آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آیندگان است و هر فردی به نحوی موظف است در این زمینه یاریگر آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان این مطلب که هیچ جایگزینی برای مقام معلم وجود ندارد اظهار داشت : هر جامعه‌ ای اگر به وضعیت معلمان خود رسیدگی کند به رستگاری خواهد رسید .

وارسته بهدانی با اشاره به اینکه نوسانات آموزشی عامل دریافت نکردن نتیجه مناسب است عنوان کرد : آفت کیفیت آموزشی   سطح سواد دانش آموزان از مشکلات امروز سیستم آموزشی است که باید درصدد اصلاح آن برآییم .

نماینده عالی دولت در رودسر با بیان این مطلب که دست فرد فرد معلمین را می بوسم افزود :  معلمین با تمام دغدغه های تربیتی و آموزشی که دارند باز هم از هر حیث با تلاش و مجاهدت و دلسوزانه برای تقویت و شکوفایی دانش آموزان قدم برمیدارند و وبهمین دلیل شغل معلمی جایگاهی فرا مادی است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش از مهم‌ترین عوامل و پیشرفت بشر در جوامع و ملل مختلف است گفت : اگر می‌خواهیم به نوآوری و خلاقیت دست یابیم باید آموزش حین خدمت و انگیزش لازم در بین مدیران و معلمان وسپس مهارت آموزی و خلاقیت محوری را سرلوحه کار برای دانش آموزان قرار دهیم.

وارسته ادامه داد : نظام آموزشی در کشورهای توسعه یافته به سمت آموزش و یادگیری مهارتی است و بدست آوردن شغل مناسب نیز در مسیر آینده در گرو مهارت آموزی است تا فارغ التحصیلان دانشگاهی بر همان اساس به ایجاد کسب و کار بپردارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز