خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار رشت انجام شد؛

امضای دو تفاهمنامه همکاری شهرداری رشت با شرکت مهندسی الماتکو

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۴۸

طی جلسه ای با حضور شهردار رشت و مجتبی قره داغی به نمایندگی از شرکت مهندسی الماتکو دو تفاهمنامه همکاری به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، با مذاکرات صورت گرفته دو تفاهمنامه همکاری بین شهرداری رشت و شرکت مهندسی الماتکو منعقد شد.

تفاهم نامه نخست در زمینه های نظارت تصویری، پورتال گردشگری،سامانه های یکپارچه، دوربین های ثبت تخلف، زیرساخت فیبر نوری، کارت شهروندی، سامانه هوشمند حمل مسافر و سامانه هوشمند حمل بار است.

تفاهم نامه دوم نیز در خصوص زباله سوز با اولویت خروجی سوخت و دیگر فرصت های سرمایه گذاری با توافق طرفین به امضا رسیده است.

شرکت مهندسی الماتکو در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده و بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد. این شرکت در زمینه پروژه های مکانیکی، الکترونیکی، مخابراتی و عمرانی بآغاز به کار کرد و امروزه در حوزه طراحی، اجرا، نظارت، تامین تجهیزات و کنترل پروژه های مختلف کشور‌ فعال است.

در سوابق این شرکت، پیمانکار پروژه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، پیمانکار سیستم های مخابراتی، اجرای پروژه های نیروگاه برق، اجرای پروژه های عمرانی، آب و‌مدیریت زباله، طراحی و اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و‌ ارتباطات، طراحی و اجرای سیستمهای مدیریت شهری و طراحی و‌اجرای سیستم های امنیتی و ایمنی دیده می شود و دارای استاندارهای بین المللی از قبیل RWTUV و‌ ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰ می باشد.

مریم گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت نیز  در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز