خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا مطرح کرد:

شروع روند لایروبی رودخانه سیاه درویشان/ تاثیر مستقیم اشتغال‌زایی بر افزایش ازدواج و کاهش بزهکاری

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۸۸۵

فرماندار صومعه سرا گفت: اگر اشتعال وجود داشته باشد با افزایش ازدواج و کاهش بزه کاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی روبرو خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در همایش شوراهای اسلامی یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای دهیاران ثبات شغلی و بحث استخدامی عنوان و اظهار داشت: اگر در شهرها برای هر مشکلی یک مسئول وجود دارد در روستاها تمام این وظایف بر عهده دهیاران است. دهیاران با وجود شرایط سخت به اندازه یک مدیر توانمند در حال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته که از سطح مشکلات موجود کاسته است، افزود: مطمئنا با ادامه این روند و تلاش‌های مدیران در آینده ای نه چندان دور به یک توسعه مطلوب دست خواهیم یافت .

فتح اللهی از توسعه به معنی رشد همگن تمام سطح شهرستان اعم از شهر و روستا یاد کرد و اظهار داشت: توسعه یافتگی منطقه رابطه مستقیم با تفکر مردم در این رابطه دارد و قطعا بدون تفکر توسعه مردم یک منطقه این مهم تحقق نیافتنی است.

فرماندار صومعه سرا اشتغال را فراتر از یک کار دولتی دانست و  گفت: یکی از راهکارهای رفع معضل بیکاری جذب سرمایه گذار و حمایت از آن است.

وی با اشاره به شروع روند لایروبی رودخانه‌سیاه درویشان بعنوان قدم اول در بحث رونق گردشگری گفت: فرصت تالاب و آب بندان‌ها در شهرستان صومعه سرا یکی از بزرگترین سرمایه‌های خدادادی است که با برنامه‌ریزی درست می‌توان در توسعه اقتصادی منطقه تاثیر چشمگیری گذاشت.

فتح اللهی افزود: اگر اشتعال وجودداشته باشد با افزایش ازدواج وکاهش بزه کاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی روبرو خواهیم بود.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اهمیت گردشگری در رفع بیکاری و افزایش درآمد اقتصادی روستاییان گفت: با رونق‌گردشگری ارزش افزوده زمین‌ها و املاک روستاییان نیز افزایش خواهد یافت و این به تثبیت روستانشینی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز