خبرگزاری کار ایران

عملکرد بیمه آرمان در ششمین سال تأسیس؛

رشد ۴۷.۱۰ درصدی خسارت پرداختی در ۹ماهه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۳۹

شرکت بیمه آرمان در ۹ ماه نخست سال جاری، ۱۴۰ هزار و ۷۹۵ فقره بیمه نامه صادر کرده و از سوی دیگر پرداخت خسارت های آن رشدی ۴۷.۱۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان با اعلام این مطلب گفت: حق بیمه تولیدی شرکت در۹ ماهۀ منتهی به آذر ۱۳۹۶ بیش از ۲۴۸ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶.۸۷ درصد رشد داشته است.

بیانیان گفت: بیمۀ آرمان همچنین طی این مدت بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷.۱۰ درصد رشد داشته است.

وی پیش بینی کرد که میزان حق بیمه تولیدی این شرکت تا پایان سال جاری به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد.بیانیان آخرین نسبت خسارت شرکت بیمۀ آرمان را نیز حدود ۶۷ درصد ذکر کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان ترکیب پورتفوی این شرکت را نیز بسیار مناسب دانست و گفت: بیمه آرمان در سال جاری با هیچ کارخانه خودروسازی قراردادی منعقد نکرده ضمن این که در رشته‌های آتش سوزی، مهندسی، مسوولیت و عمر و سرمایه گذاری با رشد مواجه بوده‌ است.

به گفته بیانیان، سود عملیاتی بیمه آرمان در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود که ۵۰ درصد آن تقسیم شده است و پیش بینی می‌شود که همین رقم هم در سال جاری محقق شود.

وی همچنین خرید ملک برای شعب را از مهم‌ترین برنامه‌های بیمه آرمان دانست و افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از تعداد ۴۰ شعبه بیمه آرمان، شعب ملکی تا پایان سال جاری به شش شعبه خواهد رسید.

 بیانیان انعقاد قرارداد با نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی ایران وشهرداری اهواز را نیز از جمله ی قراردادهای جدید این شرکت برشمرد.

مدیرعامل بیمه آرمان همچنین با اشاره به حادثه تلخ وقوع زلزله در غرب کشور، از پرداخت ۲۵۶ میلیارد ریال خسارت بابت زلزله کرمانشاه به بانک مسکن خبر داد و گفت: برآورد ما از تعهدات و خسارت پرداختی بابت واحدهای تخریب شده مسکن مهر در این زلزله حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است که الباقی خسارت با تکمیل پرونده ها به بانک مسکن پرداخت خواهد شد.

بیانیان در پایان، اصلاح ساختار شرکت در راستای اجرای آئین نامه حاکمیت شرکتی، افزایش سرمایه این شرکت از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ۲هزار میلیارد ریال در بازه زمانی دو ساله، افزایش شفافیت مالی در سامانه اطلاع ناشران کدال، تقویت بنیه شبکه فروش، بازنگری فرایندهای صدور و پرداخت و افزایش خدمات رسانی به بیمه گذاران و زیاندیدگان را از جمله ی برنامه های کمی و کیفی بیمه آرمان در سال آتی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز