خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر عنوان کرد:

بهره برداری از پل روستای ساحلی شفارود در سال آینده / لزوم نظارت مستمر بر اصناف در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۹۳

فرماندار رضوانشهر گفت: در تلاش هستیم با همت مسئولان اجرایی شهرستان درسال ۹۷ شاهد بهره‌برداری پل روستای ساحلی شفارود باشیم.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، عسگر حسنی پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از نوروز و در جمع مدیران شهرستانی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان نوروزی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه زمان را باید مدیریت کنیم گفت: یک بخش مهم مدیریت تصمیم سازی است و با بهره گیری از همه امکانات که در اختیار ماست به ویژه باید از توان، استعداد و پتانسیل های مردمی بهره  لازم  و کافی را در این زمینه ببریم.

رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات بسیار مهمی که در شهرستان ما خصوصا در این ایام به چشم می آید بحث پسماند (زباله) است گفت: در سطح روستا ها تعاونی دهیاران به ویژه دهیاران عزیز که عامل اجرائی این مقوله هستند، کلیه مسیر های فرعی روستا ها و در حوزه شهر و در معابر عمومی شهرداران نسبت به روند اجرائی پسماند اقدام جدی بعمل آورند  و محیط زیست شهرستان این موضوع را به جد پیگیری و به استناد قانون بعد از اخطار و تذکر به این مهم عمل کند.

فرماندار رضوانشهر با  تاکید بر لزوم ایجاد شادی و نشاط در جامعه گفت: دستگاههای فرهنگی از جمله میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با راه اندازی گروههای تئاتر شهر در چهارچوب قانون برنامه ریزی و اقدام نمایند و ادارات دیگر  نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 حسنی پور تاکی دکرد: مدیران اجرائی ذی ربط می بایست طبق سنوات گذشته لیست افراد کشیک را تنظیم و اجرائی کنند.

فرماندار رضوانشهر گفت: ارائه خدمات ما جنبه عمومی دارد، بنابراین رضایت مردم از اهداف مهم نظارتی است، و تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت طی اکیپی از مسیرهای اصلی، رستوران ها و مسافرکاشانه ها، هتل ها و بر نحوه ارائه خدمات و مواد غذایی بازدید و نظارت مستمر و مداوم داشته باشند.

وی ضمن تشکر از ارائه خدمات بانکها در این شهرستان گفت: مدیران بانکها نسبت به فعال بودن دستگاه های خودپرداز اقدام و لیست کشیک ها را برای مواقع ضروری روی شیشه بانک با شماره تماس نصب کنند.

 حسنی پور افزود: با نظارت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، چند نقطه در سطح شهرستان (مسیرهای اصلی)برای عرضه ی منسوجات و تولیدات غذایی و محصولات صنایع دستی مشخص شود.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به اینکه مدتی است از تخریب پل روستای ساحلی شفارود می گذرد در تلاش هستیم که با همت مسئولان اجرایی این شهرستان در سال ۹۷ شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.

 حسنی پور در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان ما منطقه دامداری و دامپروری بوده گفت: مواد پروتئینی و لبنی نباید از حد قیمت شهرستانهای دیگر بالاتر باشد و اداره صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت قوی و مستمر با هرگونه گران فروشی مقابله کند.

در پایان فرماندار رضوانشهر مسئولان کمیته‌های 10گانه خدمات سفر شهرستان را مشخص و وظایف هر کمیته را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز