خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تیراندازی گیلان عنوان کرد:

صدور ۶۰ هزار مجوز حمل سلاح شکاری در گیلان/ احداث سالن تیراندازی در آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۰۶

رئیس هیات تیراندازی گیلان با بیان اینکه مکانی برای راه اندازی سالن تیراندازی در آستانه اشرفیه پیش بینی شده است، گفت: امیدواریم با مشارکت مسئولان شهرستان نتیجه خوبی در راستای تأسیس سالن تیراندازی حاصل شود.

به‌گزارش‌ایلنا از آستانه اشرفیه، باب الله زارع رئیس‌هیات تیراندازی‌گیلان با بیان اینکه رشته تیراندازی بسیار مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار دارد، اظهار داشت: مکانی هم برای راه‌اندازی سالن تیراندازی پیش بینی شده است که امیدواریم با مشارکت مسئولان شهرستان و هیات تیراندازی استان نتیجه خوبی در راستای تأسیس سالن تیراندازی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام منابع رسمی در استان حدود ۶۰ هزار مجوز حمل سلاح شکاری صادر شده،گفت: گیلان چند دوره قهرمان مسابقات اهداف پروزاری کشور بوده است که با وجود دکتر آقاجانی، قهرمان مسابقات تراپ کشور و همچنین رئیس کمیته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی می‌توان علاقمندان به این رشته را ساماندهی کرد.
 
وی، تیراندازی را یکی از مدال آورترین رشته‌های ورزشی در مسابقات المپیک، آسیایی و جهانی عنوان کرد و ادامه داد: تفاوت در توزیع اعتبارات و تسهیلات، آسیبی برای استعدادها و نخبگان ورزشی است که باید مسئولین در این زمینه اقدام های نو آورانه ای داشته باشند .
 
در ادامه رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی در این شهرستان، اظهار کرد: طی دو هفته اخیر المپیاد ورزش‌های همگانی با حضور طیف بسیار وسیعی از جوانان و نوجوانان در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه این شهرستان را در رشته های مختلف تحسین برانگیز ارزیابی کرد و گفت: اگر این استعدادها در مسیر مشخص هدایت نشوند، به پدیده های هنجارشکن تبدیل خواهند شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز