خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

ظرفیت‌های‌بی‌نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد/ بروکراسی‌جلوی پیشرفت‌های لاهیجان را گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۷۸

استاندار گیلان گفت: ظرفیت‌های بی‌نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد که متأسفانه از ظرفیت‌های خدادادی موجود به درستی استفاده نشده است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان که ظهر امروز برگزارشد، اظهار داشت: ظرفیت‌های بی‌نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد که متأسفانه از ظرفیت‌های خدادادی موجود به درستی استفاده نشده است.

سالاری افزود: بروکراسی های بی‌جهت جلوی خیلی از پیشرفت‌های شهر را گرفته است. با واگذاری اراضی ملی مخالفم، ولی با برنامه ریزی درست می توان از این اراضی به درستی بهره برداری کرد.

وی تصریح کرد: استان گیلان در هزینه کردن برای آموزش کودکان و تعلیم و تربیتشان جزو چند استان برتر کشور است. در بخش تعلیم و تربیت، با کمک بخش خصوصی، به آموزش و پرورش کمک کنیم.

استاندار گیلان عملکرد شهرداری لاهیجان در بارش برف اخیر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در استفاده از فرصت ها کوشا باشید. اینکه شهرداری لاهیجان با اجرای جشنواره آدم برفی در روز پس از بارش برف، بین شهروندان و خانواده ها نشاط ایجاد می کند، استفاده از فرصت و بهره برداری از ظرفیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز