خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان انجام شد؛

افتتاح هتل آپارتمان تعطیلات در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۵۶

در سومین روز از دهه فجر هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان با حضور استاندار گیلان و مدیرکل میراث فرهنگی این استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، صبح امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک‌فجر هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان، حجت شعبانپور معاون عمرانی استانداری، رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، امام جمعه لاهیجان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

این واحد گردشگری با زیربنای 900 متر در 5 طبقه بنا شده و با حجم سرمایه‌گذاری25 میلیارد ریال زمینه اقامت گردشگران بسیاری را فراهم کرده است.

36 تخت و 80 صندلی در این هتل آپارتمان جانمایی شده که با این ویژگی‌ها زمینه اشتغال برای بیش از 10 نفر محقق شد.

رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در مراسم افتتاحیه این واحد اقامتی با بیان اینکه توسعه پایدار و رونق اقتصادی با حضور گردشگران محقق می شود افتتاح هتل آپارتمان تعطیلات را گامی در جهت رسیدن به پویایی همه جانبه در بخش لاهیجان عنوان کرد.

وی تصریح  کرد:‌ در سال‌های اخیر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه به گردشگری پایدار را به عنوان هدف دنبال کرده تا پتانسیل موجود در حوزه گردشگری با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مساعدت دستگاه‌های دولتی به بالندگی برسد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان لاهیجان در جذب گردشگران اذعان کرد: جلوه‌های طبیعی، تاریخی، صنایع دستی و هنرهای سنتی این شهرستان نشان از غنای فرهنگی مردمان این منطقه دارد؛ لذا تلاش برای معرفی این داشته های ارزشمند گامی در مسیر اعتلای صنعت گردشگری قلمداد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز