خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان مطرح کرد:

تاکید بر استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در مواقع بحرانی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۳۰

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان مشارکت بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل آن‌ها در مواقع بحرانی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و آبادانی استان نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: در بارش برف روزهای گذشته در استان و طبق هماهنگی‌های از پیش صورت گرفته با بخش خصوصی در مدیریت این رویداد طبیعی، خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشت که لازم است از همکاری شما و مجموعه تحت امرتان و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و ارگان‌های امدادی به‌ویژه پیمانکاران در عبور از بحران احتمالی برف و مدیریت آن تشکر نمایم.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های حوزه استحفاظی این اداره کل در بخش ساخت راه و توسعه راه‌های اصلی در سطح استان و توسعه پایدار شهری گفت: با مشارکت و همدلی همه دستگاه‌ها مربوطه و بکارگیری توان بخش خصوصی و با توجه به برنامه‌ریزی منسجم صورت گرفته تلاش خواهیم کرد نقش مؤثری در توسعه استان و بخصوص کاهش تصادفات جاده‌ای ایفاء کنیم.

وی مشارکت بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل آن‌ها در مواقع بحرانی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و آبادانی استان نقش مهمی ایفا می‌کند و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران به‌ویژه در مواقع بحرانی، دوشادوش سایر ارگان‌های خدمت رسان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز