خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف محموله 100 میلیون ریالی قاچاق در آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۷۶

فرمانده انتظامی آستارا از کشف بیش از 38 هزار عدد لوازم یدکی خارجی خودروی سبک به ارزش 100 میلیون ریال در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از آستارا، سرهنگ رسول عزیزی فرمانده انتظامی آستارا در تشریح خبر کشف محموله قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی سه راه قلعه در راستای برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شده و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از داخل کابین بار خودرو 338 هزار و 6 عدد لوازم یدکی خارجی خودرو کشف کردند، افزود : راننده 32 ساله این خودرو دستگیر و بار خودروی وی که فاقد هرگونه برگه سبز گمرکی بود ؛ توقیف شد.

سرهنگ رسول عزیزی ارزش اموال مشکوفه را حدوداً 100 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین در راستای مبارزه با مخلان امنیت اقتصادی کشور با تمام توان و قوای خود با این پدید شوم برخورد و با هرگونه مبادلات قاچاق و قاچاقچیان به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز