خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا :

نظارت بر نانوایی‌ها همراه با ارائه تسهیلات باشد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۴۶

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: درکنار نظارت بر فعالیت نانوایی ها برای پخت و عرضه نان با کیفیت برای آنان تسهیلات و مشوق های لازم نیز فراهم شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه شورای آرد و نان شهرستان آستارا گفت: نوسازی و بهسازی فضای نانوایی های قدیمی باید در اولویت قرار گیرد و در این زمینه با هماهنگی بانک ها و همچنین تسهیلاتی که برای اشتغال زایی در نظر گرفته شده است از طریق دستگاه های اجرایی مربوطه وام های کم بهره به متقاضیان پرداخت شود.

وی یادآور شد: برای نانوایی هایی که رضایتمندی های عمومی را در پخت نان فراهم می کنند، سهمیه های آرد تشویقی منظور و مورد تشویق قرار گیرند.

به گفته فرماندار آستارا باید تلاش کنیم نانوایی ها افزایش کیفیت پخت را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند و برای آن ها در کنار نظارت هایی که انجام می گیرد دوره های آموزشی بااستاندارد های تعریف شده برگزار شود.

وی یادآور شد: گاهی نان های تولید شده در شهرستان به دلایل مختلف قابلیت استفاده ندارد که همه تقصیر ها نباید متوجه نانوایی ها شود بلکه سایر عوامل از جمله کارخانجات آرد و گندم مصرفی و دستگاه های غیر استاندارد پخت و عوامل دیگر باید شناسایی شود .

رنجکش با تاکید بر رعایت بهداشت نانوایی ها از دستگاه های نظارتی خواست تا در این زمینه هیچ کوتاهی  نکنند و به دقت شرایط بهداشت عمومی این فضا ها را کنترل نمایند.

وی افزود: رعایت کمیت نان تولیدی و قیمت آن نیز باید مورد توجه بازرسان قرار گیرد زیرا هرگونه کم فروشی و گرانفروشی موجب عدم رعایت حقوق مردم و نارضایتی خواهد شد.

در این جلسه هریک از اعضای حاضر دیدگاه های خود را پیرامون وضعیت نانوایی ها ارائه و خواستار تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت پخت نان در شهرستان شدند و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز