خبرگزاری کار ایران

عباسی خبر داد:

آماده‌باش کامل شرکت‌ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان برای استقبال از برف

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۰۳۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: تمهیدات لازم برای تامین و توزیع سوخت در استان گیلان انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: از چند روز پیش جلسات داخلی مقابله با بحران در شرکت انجام شده که خروجی آن آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل، جایگاه‌ها و مجاری توزیع سوخت استان برای استقبال ازنعمات زمستانی و برف است . 

علی اصغر عباسی با اشاره به کاهش ده درجه‌ای هوای گیلان در روزهای اخیر که با بارش برف در ارتفاعات شهرستان‌های رودبار، لاهیجان، دیلمان و رودسر همراه بوده اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و احتمال بارش برف روزهای شنبه و یکشنبه در مرکز و شهرهای بزرگ استان، آمادگی کامل برای عبور از بحران احتمالی را داریم.
 
مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به جلسه ویژه مدیریت بحران در شرکت اعلام کرد: تمام رانندگان نفتکش‌ها نسبت به دارا بودن تجهیزات زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن لاستیک‌ها و .... موظف شده‌اند . 
 
حضور مداوم در محل کار روسای نواحی نه گانه و سایر مسئولان شرکتی، آمادگی تعمیرکاران مجاری عرضه در صورت بروز مشکل و آمادگی شرکت‌های پشتیبان سامانه هوشمند جایگاه‌های توزیع سوخت از مواردی بود که مدیر منطقه گیلان بر لزوم و نظارت بر اجرای آن در جلسه تصریح کرد.
 
همچنین به گفته وی ارسال سوخت مورد نیاز به مناطق صعب العبور که در طول سال انجام شده در این روزها نیزبا شتاب بیشتری درحال انجام است و از ابتدای ورود سامانه بارشی به استان (۹۶/۱۱/۴) تاکنون ۸۷۲ لیتر نفت سفید به مناطق کوهستانی و سخت گذر استان ارسال شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز