خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیر عامل در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۰۵

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و عملیاتی تامین سوخت انرژی و آب از کارگروههای 14 گانه مدیریت بحران استان گیلان به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استان برگزار شد .

به گزارش ایلنا از رشت،روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: این جلسه با هدف بررسی و تصمیم گیری درخصوص طرح جامع پدافند غیرعامل استان درحوزه انرژی و آب انجام شد.

رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب رشت ، انتقال خطوط نفتگاز به نیروگاه‌های لوشان و پره سر، برگزاری کنفرانس بین المللی تغییرات اقلیم و امنیت انرژی در خرداد 98 با تشکیل کمیته های علمی و اجرایی دانشگاه گیلان از اهم سرفصلهای این نشست بود.

همچنین از دیگر مصوبات این جلسه پیگیری مصوبات جلسات قبلی ،ارسال مستندات طرح جامع مدیریت بحران ، صنعت آب ، برق و گاز استان و احصاء اولویت‌های بحران دستگاه‌های استان و طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ظرف مدت یک ماه آینده را می‌توان عنوان کرد .   

 این جلسه با حضور نمایندگانی از سازمان‌های پدافند غیرعامل استان ، گاز ، برق ، هلال احمر ، نیروی انتظامی ، مخابرات ، راه و شهرسازی و خطوط لوله و مخابرات ،آبفای گیلان ،محیط زیست ،دانشگاه گیلان ،دادگستری کل استان ، ایمنی وآتش نشانی  و همچنین به ریاست علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و حضور روسای واحدهای HSE  ( بهداشت ، ایمنی و محیط زیست ) و حراست منطقه برگزار شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز