خبرگزاری کار ایران

با حضور در منزل شهدای دریانورد صورت گرفت؛

دیدار استاندار با خانواده شهدای گیلانی نفتکش "سانچی"

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۶۲

استاندار گیلان شامگاه دوشنبه با حضور در منزل شهید حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی ، با خانواده این دریانوردان گیلانی در رشت دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در دیدار با خانواده شهیدان گیلانی، حامد بهاری و زوج شهید حسین جهانی و شهیده ساقی فعال از شهدای خدمت نفتکش سانچی، ضمن ابراز همدردی با خانواده های این دریانوردان سرافراز، اظهار داشت: عروج این دریادلان برومند قلب همه ملت ایران را دردمند ساخت .

سالاری، سهم گیلان در حادثه دلخراش نفتکش سانچی را سهم بزرگی دانست و افزود: از تعداد 32 نفر جان باختگان حادثه دردناک نفتکش سانچی  9 نفر آن عزیزان گیلانی بودند.

نماینده عالی دولت در گیلان با عرض تسلیت این ضایعه دردناک به همه بازماندگان شهدای خدمت نفتکش سانچی اظهار داشت: این حادثه تلخ و تاسف بار مصیبتی سنگین برای همه کشور بوده و امیدواریم خداوند متعال به شما صبر عنایت فرماید .

استاندار گیلان با اشاره به سختی های کار در دریا اظهار داشت : سفرهای دریایی سفر پرمشقت و سختی است و انسان با فاصله از خشکی بیشتر به عظمت و بزرگی خداوند متعال پی می برد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز