خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر رشت؛

لایحه عوارض صنوف بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۹۵

سی و ششمین جلسه کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای شهر رشت به منظور بررسی دیگر مفاد تعرفه عوارض پیشنهادی سال آتی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا ازرشت، سی و ششمین جلسه کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای شهر رشت به منظور بررسی دیگر مفاد تعرفه عوارض پیشنهادی سال آتی به ریاست رضا رسولی تشکیل شد.

در این جلسه، عوارض مربوط به برخی صنوف که به صورت سازه های موقت محل کسب ایجاد نموده اند، بررسی شد. همچنین عوارض سد معبر واحدهای صنفی نیز بحث و بررسی شد.

بر مبنای این تعرفه، در صورتی که واحدهای صنفی یا غیر صنفی اقدام به سد معبر نمایند، شهرداری مکلف است طی ۳مرحله به سد معبر کننده اخطار نماید و در صورت تکرار شهرداری می تواند نسبت به تشکیل پرونده و دریافت عوارض اقدام نماید.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا در این باره گفت: در گام نخست باید ضوابط صحیحی به منظور عدم سد معبر صورت گیرد و سپس، شهرداری ضمانت اجرای صحیح قوانین را تضمین نموده و نظارت درستی داشته باشد.

همچنین در مورد عوارض دریافتی و تعیین ضوابط برای گاری ها، وانت بارها و ... هم بحث و بررسی شد.

همچنین در مورد عوارض بهره برداری موقت و دایم برخی صنوف هم بررسی شد.

از دیگر موارد بررسی شده، ایجاد مشوق ها در بخش عوارض برای ایجاد پارکینگ های عمومی بود.

پلاک های ثبتی که مسکونی بوده و بصورت موقت تغییر کاربری به پارکینگ شده اند، مشمول تخفیف عوارض قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز