خبرگزاری کار ایران

شاهرخ یوسف‌زاده چابک مطرح کرد:

اصلاح روش‌های ناکارآمد، از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۸۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:اصلاح روش های ناکارآمد و بهبود فرایندهای موجود از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک با بیان اینکه تمام تلاش‌های سازمان‌ها در راستای ایجاد رضایت‌مندی برای ذی‌نفعان است، اظهار داشت: باید ذی‌نفعان هر سازمان شناسایی و برحسب نیازها، قوانین و مقررات موجود برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

برای جلوگیری از بروز اختلال و آسیب در جامعه، صدای ذی نفعان باید شنیده شود

این مقام مسوول با اشاره به اینکه برای جلوگیری از بروز اختلال و آسیب در جامعه، صدای ذی‌نفعان باید شنیده شود، تصریح کرد: همان‌طور که بدن انسان تا زمانی که سیستم ایمنی‌اش درست کار می‌کند و در محیط مناسب قرار دارد و آب، هوا و غذا مناسب دریافت می‌کند، احتمال رسوخ بیماری در آن به حداقل ممکن می‌رسد، شنیدن صدای ذی‌نفعان نیز می‌تواند از بروز اختلال و آسیب در جامعه جلوگیری کند. بنابراین دریافت نظرات ذی‌نفعان پیرامون اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، می تواند منجر به بهبود روند ارایه خدمات شود.

اصلاح روش‌های ناکارآمد، از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه اصلاح روش‌های ناکارآمد و بهبود فرایندهای موجود از اهداف اصلی برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان است، یادآور شد: مدیریت زمانِ انتظار برای ارایه خدمات، بر افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان تاثیر دارد و در این زمینه، ذی‌نفعان، مستقیم تحت‌تاثیر برنامه‌ها و فرایندهای دانشگاه قرار می‌گیرند.

در این جلسه، تشکیل اولین شورای راهبردی در معاونت های آموزشی و فرهنگی برای استقرار برنامه‌های راهبردی از موارد حایز اهمیت در دانشگاه عنوان شد.

همچنین بررسی سنجه‌های بازسازی و نوسازی فضای فیزیکی و تجهیزات، بررسی خدمات برون‌سپاری شده و متوسط زمان پرداخت‌ها برحسب هدف استراتژیک مدیریت زنجیره تامین، راه‌اندازی سامانه پیشنهادات و آموزش کارکنان، از اهم موارد قابل توجه در جلسه بود. در این زمینه، رعایت زمان اجرای قراردادها و توسعه نظارت‌ها بر حسن اجرای پروژه ها و انتخاب روش های بهبود به عنوان عوامل موثر در استقرار صحیح پروژه های عمرانی مد نظر قرار گرفت.

افتتاح 10 کلینیک ویژه و 17 مرکز بهداشت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان

راه اندازی 10 کلینیک ویژه و 17 مرکز بهداشت از جمله برنامه حایز اهمیت در این جلسه بود که افتتاح مراکز مذکور تا پایان سال 96 در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز