خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

آموزش دوره‌های اقتصاد مقاومتی برای 2000 صنعتگر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۱۶۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از آموزش دوره های اقتصاد مقاومتی برای 2000 صنعتگر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان خبر داد.

به گزارشایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش اقتصاد مقاومتی در سال 1396 گفت : این دوره ها در زمینه های مدیریتی-کارشناسی، مهارتی، آموزش خوشه‌های صنعتی، بازاریابی، HSEE و کار آفرینی جمعاً به تعداد 3352 نفر برای سال 96 در برنامه های اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده است که تاکنون برای 2000 نفر دوره های آموزشی برگزار شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی فراگیر ساختن و فضا سازی مناسب برای دریافت مشترک در صنعتگران پیرامون جنبه های نظری و تعاملات اجرایی و الزامات تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی افزود : همچنین دوره های باقیمانده در حوزه های آموزش بهینه سازی انرژی، مدیریتی و کارشناسی و آموزش خوشه های صنعتی چای و شالیکوبی و کارآفرینی در حال انجام می باشد.

شهیدی گفت : این آموزش‌ها در شهرک‌های صنعتی آستانه، لوشان، شفت، انزلی، مجتمع کارگاهی رشت، صومعه‌سرا و لاهیجان برگزار شده است.

وی بیان داشت : دوره های آموزش مجازی نیز از آذر ماه سال جاری در سامانه www.register.isipo.ir آماده ثبت نام از واحدهای صنعتی بوده و ضمن صدور مدارک معتبر از دانشگاه مهر البرز هزینه دوره رایگان می باشد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان گفت : همچنین در راستای انجام برنامه های عمل خوشه های صنعتی دو برنامه با عناوین طراحی و ساخت و نصب حمل کننده های چای در حین فرآیند تولید و طراحی و ساخت و نصب کوره های هوای گرم با قابلیت دوگانه سوز بودن با راندمان بالا انجام و از این مزیت ذینفعان خوشه های چای برخوردار شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز